DESIGNET I BMW X1.

Den smukkeste form for frihed.

DESIGNET I BMW X1.

Den smukkeste form for frihed.

BMW X1 fortolker det klassiske SAV-design med fokus på alsidighed og dynamik. På hjemmebane både i asfaltjunglen og i det store forbillede. Den kraftfulde profil begejstrer med stor akselafstand og korte udhæng. Designet kombinerer sportslig dynamik med kompakte udvendige mål uden på nogen måde at give køb på hverken fleksibiliteten eller de rummelige pladsforhold ved begge sæderækker. Kombinationen af kvalitetsmaterialer og smagfuldt integrerede detaljer runder stilen af i BMW X1.

Designet i BMW X1.Den smukkeste form for frihed.

BMW X1 fortolker det klassiske SAV-design med fokus på alsidighed og dynamik. På hjemmebane både i asfaltjunglen og i det store forbillede. Den kraftfulde profil begejstrer med stor akselafstand og korte udhæng. Designet kombinerer sportslig dynamik med kompakte udvendige mål uden på nogen måde at give køb på hverken fleksibiliteten eller de rummelige pladsforhold ved begge sæderækker. Kombinationen af kvalitetsmaterialer og smagfuldt integrerede detaljer runder stilen af i BMW X1.

UDVENDIGT DESIGN.

Lysten til at opdage nye sider af hverdagen vækkes ved første blik. Her møder SAV-konceptets stil og udtryk den dynamik og sportslighed, der kendetegner ægte urban lifestyle. Karrosseriets høje taglinje skaber rammerne om den generøse pladsoplevelse i kabinen. Med xLine-eftermonteringsdelene i satineret aluminium, der fås som ekstraudstyr, kan du forstærke det sportslige look og understrege det visuelle slægtskab med X serien. Derudover giver de for- og bagenden et markant udseende. Eftermonteringsdelene beskytter også lakken, der kan vælges i en række eksklusive farver, mod stenslag, når du kører i terræn. Detaljer som Aeroblades på siden af bagklappen og de såkaldte Air Curtains i forkofangeren trimmer bilens aerodynamik, hvilket ikke mindst kommer brændstofforbruget til gode.

LYGTEDESIGN MED DIODETEKNOLOGI.

BMW X1 genkendes selv i mørke. Modellens unikke frontparti med seks lygteenheder identificerer den som et ægte medlem af X familien. Om dagen sikrer diodekørelyset, der er standardudstyr på alle modeller, at BMW X1 ikke er til at overse. Som ekstraudstyr sikrer forlygter med diodeteknologi og drejelygter et kraftigt og effektivt dobbelt diodelys til nær- og fjernlys. Drejelygterne anvender ligeledes diodeteknologi og sikrer adaptiv lysfordeling med bedre oplysning af området til siden for bilen, når du kører i byen. Diodepærer bruger op til 50 procent mindre energi end traditionelle glødepærer – ved samtidig længere levetid og forbedret rækkevidde.

PANORAMAGLASTAG.

Panoramaglastaget er et fascinerende vindue til verden og lader store mængder lys strømme ind i den åbne og rummelige kabine. Hvis solen skulle blive for kraftig, kan du lukke det eldrevne solgardin så meget, det behøves. Tagets skyde- og vippefunktion fortil giver dig desuden endnu flere muligheder for at styre ventilationen i kabinen. Når taget køres i ventilationsstilling, kører solgardinet automatisk bagud for at tillade luftudskiftningen. Indbyggede vindafvisere kører automatisk op og skaber ro i kabinen, så du kan nyde turen med taget åbnet.

INDVENDIGT DESIGN.

BMW X1 overrasker med kendte dyder. Det førerorienterede cockpit med innovative og eksklusive indretningselementer gør det muligt. Overfladernes kvalitet spiller her en afgørende rolle. Lækre materialer og perfekt forarbejdning, der begejstrer ved første blik og første berøring. Ambient Light-kabinelyset er perfekt tunet til indretningen, og brugen af smidigt læder, ægte træ og køligt aluminium skaber en aura af luksus. Praktiske kvaliteter har BMW X1 ligeledes masser af. Den rummelige midterkonsol med kopholdere, der kan omdannes til aflægningsplads ved hjælp af et jalousilåg, og en lang række andre opbevaringsmuligheder er med til at understrege kabinens praktiske indretning. Tekniske highlights såsom navigationssystemet Professional med iDrive Touch-controller, der fås som ekstraudstyr, er udviklet til at kunne betjenes intuitivt fra førersædet. I BMW X1 føler man sig hjemme, allerede inden man har kørt den første kilometer.