Uanset om du er på udkig efter en brugt eller en ny BMW X eller gerne vil prøve en tur hos en forhandler, finder du alle relevante oplysninger, tests og tilbud om finansiering og leasing af aktuelle BMW X-modeller her.

Læs mere

BMW X1.

DEN TREDJE GENERATION.

BMW X BMW X1 U11 tredje generation set forfra let drejet på vejen

(BMW U11)

Siden 2022 har BMW X1 forenet selvbevidst prægnans med alsidighed og funktionalitet. BMW X1 fås med forbrændingsmotor, som plug-in-hybrid eller fuldt elektrisk og imponerer med et klart designsprog: det prominente frontområde med den markante, næsten kvadratiske dobbeltnyre, de monolitiske designelementer og de næsten firkantede hjulkasser, som er typiske for X, tilfører den et markant udtryk. De slanke adaptive LED-forlygter, der strækker sig langt hen ad siderne, samt de lodrette proportioner er et udtryk for dynamik.  

Blandingen af kraft og dynamik afspejles også i det tekniske udstyr. BMW X1 fås med forhjulstræk eller med agilt BMW xDrive, der ud over at være et plus for køredynamikken også sikrer en høj grad af traktion og køresikkerhed Den automatiske 7-trins Steptronic-gearkasse med dobbeltkobling sikrer en høj gearskifte- og kørekomfort ved lavt brændstofforbrug. Plug-in-hybrid muliggør en rent e-rækkevidde (WLTP) på op til 89 km. 

Produktionstidsrum: 2022 – i dag

Motorer: 1,5 – 2,0 liter (100 – 150 kW, 136 – 204 hk), 3- & 4-cylindret*

Længde/bredde/højde: 4.500 mm/1.845 mm/1.630 – 1.642 mm

BMW iX1.

Den første fuldt elektriske kompakt-SUV fra BMW imponerer med et moderne og selvsikkert design og kombinerer de kraftfulde, køredynamiske egenskaber i BMW X1 med effektiviteten i den moderne BMW eDrive.

Læs mere

DEN FØRSTE GENERATION.

BMW X BMW iX U11 første generation set forfra let drejet kørende på vejen

(BMW U11 BEV)

I 2022 præsenterer BMW med BMW iX1 den første fuldt elektriske kompakt-SUV og samtidig den elektriske indstigningsmodel blandt BMW X bilerne på markedet.

BMW iX1 forener den høje køredynamik i en klassisk kompakt-SUV med den moderne effektivitet, som kendetegner BMW eDrive-teknologien. Rækkevidden er fin, hvilket ikke mindst skyldes de flade højspændingsbatterier i undervognen og rekuperationssystemet: BMW iX1 xDrive30 klarer op til 440 kilometer (WLTP) med en batteriopladning og yder op til 230 kW (313 hk)*. 

Det kraftfulde frontparti og de lodrette proportioner sikrer et udpræget moderne og dynamisk udtryk set fra siden. De blå detaljer iscenesætter det elektriske drivsystem i den robuste bil på imponerende vis. Også interiøret er meget moderne. De komfortable aktive sæder opfylder alle ønsker og det elegante rammeløse BMW Curved Display med touch- og sprogbetjening er desuden den centrale grænseflade til det højeffektive BMW iDrive.

Produktionstidsrum: 2022 – i dag 

Motorer: Elmotor (230 kW, 313 hk) *

Længde/bredde højde: 4500 mm/1845 mm/1616 mm

*Ydelsen afhænger af batteriets ladetilstand.

BMW XM.

Ydelse og luksus har fået et nyt udtryk: Ekspressivt, elektrisk, eksklusivt. Med BMW XM indtager et helt nyt bilkoncept scenen. Plug-in-hybrid-teknologien fra den nyeste generation forener rent elektrisk kørsel med de velkendte dimensioner i en BMW X og den High Performance, der er typisk for BMW M.

Læs mere

DEN FØRSTE GENERATION.

BMW M BMW XM G09 set forfra kørende på vejen

(BMW G09)

Udstyret med moderne plug-in-hybrid-teknologi har BMW XM takket være sin nyudviklede V8-motor en sportslig ydelse på 480 kW (653 hk) og muliggør med op til 88 km rent e-rækkevidde samtidig en næsten lyd- og emissionsfri kørsel.

Også optisk viser de store og kraftfulde proportioner allerede på afstand dens kompromisløse selvstændighed. Med det nye, umiskendelige frontdesign etablerer mærket BMW M sig fortsat i luksussegmentet. 

Den fascinerende kombination af elementerne i BMW M og BMW X skaber sammen med det kompromisløse krav til luksus noget helt nyt, hvilket også viser sig konsekvent i kabinen i BMW XM. Det forreste område er orienteret mod performance. Føreren er klart i fokus, hvilket er typisk for BMW M. Den nye displaygruppe i BMW Curved Display bygger bro mellem traditionel orientering mod føreren og moderne digitalitet. 

Den maksimale orientering mod føreren i det forreste område står i kontrast til en hyggelig og luksuriøs lounge-atmosfære på bagsædet. Her bydes passagererne velkommen af et tilflugtssted med celebrity-karakter og eksklusive materialer, udtryksfulde overflader og ekspressive detaljer. Taget med tredimensionel prismestruktur er et optisk højdepunkt på bagsædet. Sammen med omgivelseslyset iscenesætter dette element samspillet mellem progressiv luksus og komfort på imponerende vis.

Produktionstidsrum: Fra ultimo 2022

Motorer: Forbrændingsmotor 4,4 liter (360 kW, 489 hk), 8-cylindret + elmotor (145 kW, 197 hk), Systemydelse 480 kW, 653 hk

Længde/bredde/højde: 5.110 mm/2.005 mm/1.755 mm