MOTOR+

BMW M

Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor.

BMW M

MOTOR+

Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor.

MOTOR+Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor.

Hjertet i BMW M4 Cabriolet er den 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor. Her er der masser af kræfter og en umiskendelig motorlyd. Samspillet mellem optimalt tunede motorsportsteknologier leverer massive 431 hk (317 kW), som med ekstraudstyret M Competition-pakke kan boostes til hele 450 hk (331 kW).

BMW M

FRA 0 TIL 100 PÅ 4,4 SEKUNDER.

FRA 0 TIL 100 PÅ 4,4 SEKUNDER.

Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor kombinerer det bedste fra to verdener: Højomdrejningsteknologi med op til 7.600 omdr./min. og suveræn kraftudvikling med et maksimalt drejningsmoment på 550 Nm. Biturbo, direkte brændstofindsprøjtning og typisk M fintuning sikrer, at motoren reagerer spontant på selv den mindste berøring af speederen og med entusiastisk fremdrift og masser af moment. Talrige innovationer såsom en konstruktion uden foringer eller en smedet krumtapaksel i letvægtsudførelse fortsætter det intelligente letvægtskoncept, forbedrer bilens dynamik og acceleration, sænker forbruget og medvirker til at optimere vægtfordelingen, der nærmer sig ideelle 50/50. Belønningen får du i form af uhørt køredynamik med et imponerende lydspor fra den fantastiske M motor.

Brændstofforbrug og CO2-udledning.

  • BMW M4 Cabriolet:
    Brændstofforbrug i km/liter (blandet kørsel): 11,0 (11,5)
    CO2-udledning i g/km (blandet kørsel): 213 (203)

    Værdierne i parentes gælder modellerne med 7-trins M dobbeltkoblingsgearkasse med Drivelogic.

    Værdierne for brændstofforbrug er beregnet på grundlag af NEDC-kørselscyklussen og afhænger af den valgte fælg- og dækstørrelse. De viste modeller omfatter ekstraudstyr.

    Værdierne angives ikke for et bestemt køretøj og er ikke en del af tilbuddet, men har alene til formål at gøre det muligt at sammenligne forskellige biltyper. Den CO2-udledning, der genereres ved fremstilling og levering af brændstof eller andre energikilder, indgår ikke i beregningen af CO2-udledningen, hvilket er i tråd med bestemmelserne i EF-direktivet 1999/94/EF.