MOTOR+

BMW M

Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor.

MOTOR+

Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor.

MOTOR+Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor.

Hjertet i BMW M4 Cabriolet er den 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor. Her er der masser af kræfter og en umiskendelig motorlyd. Samspillet mellem optimalt tunede motorsportsteknologier leverer massive 431 hk (317 kW), som med ekstraudstyret M Competition-pakke kan boostes til hele 450 hk (331 kW).

Læs mere
BMW M

FRA 0 TIL 100 PÅ 4,4 SEKUNDER.

FRA 0 TIL 100 PÅ 4,4 SEKUNDER.

Den 3,0-liters 6-cylindrede M TwinPower Turbo-benzinrækkemotor kombinerer det bedste fra to verdener: Højomdrejningsteknologi med op til 7.600 omdr./min. og suveræn kraftudvikling med et maksimalt drejningsmoment på 550 Nm. Biturbo, direkte brændstofindsprøjtning og typisk M fintuning sikrer, at motoren reagerer spontant på selv den mindste berøring af speederen og med entusiastisk fremdrift og masser af moment. Talrige innovationer såsom en konstruktion uden foringer eller en smedet krumtapaksel i letvægtsudførelse fortsætter det intelligente letvægtskoncept, forbedrer bilens dynamik og acceleration, sænker forbruget og medvirker til at optimere vægtfordelingen, der nærmer sig ideelle 50/50. Belønningen får du i form af uhørt køredynamik med et imponerende lydspor fra den fantastiske M motor.

  • Værdierne uden parentes gælder for standardmodellen med standardgearkasse, værdier i parentes gælder for samme model, men med en anden gearkasse.

    Det anførte brændstofforbrug og CO₂-udledning er fastsat i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EF) 715/2007 af 20. juni 2007 gældende på tidspunktet for typegodkendelsen af det pågældende køretøj. De anførte tal er baseret på et køretøj med det standardudstyr, som køretøjet leveres med, og det viste interval er baseret på de forskellige konfigurationsmuligheder (standardudstyr og ekstraudstyr). De modeller, der er afbildet, afspejler biler, der forhandles på det tyske marked. Der kan dermed forekomme afvigelser fra de beskrevne modelvarianter og det beskrevne udstyr i forhold til biler, der forhandles i Danmark. Du kan få yderligere oplysninger hos din BMW forhandler.

    * Brændstofforbruget, CO₂-udledningerne og strømforbrug er fastsat ud fra den nye WLTP-norm (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Registreringsafgiften er baseret på, bland andet, bilens brændstofforbrug. Beregningen af registreringsafgiften baseres i Danmark, frem til 1. april 2019, på en korreleret værdi af det opnåede WLTP-testresultat.

    Mere information om udledninger og WLTP-kørecyklussen findes på www.bmw.dk/wltp.

    En oversigt over brændstofforbrug, CO₂-udledninger og strømforbrug for alle nye personbilmodeller fås gratis på alle salgssteder, og kan derudover ses på Trafikstyrelsens hjemmeside www.bilviden.dk.

     

    Generelle vilkår og ansvarsfraskrivelse.

    Vi tager forbehold for fejl og mangler. Vi tilstræber, at indholdet er ajour, men vi kan ikke garantere, at indholdet til enhver tid er korrekt. BMW.dk kan ikke betragtes som en komplet guide til vores produkter og ydelser.

    BMW Danmark A/S forbeholder sig retten til når som helst at foretage ændringer i priser, specifikationer og udstyr. For mere information om bilernes standard- og ekstraudstyr se www.bmw.dk/udstyr.