COVID19

COVID19 OG VORES FORHANDLERE/VÆRKSTEDER.

BMW forhandlere holder åbent for digitale og telefoniske henvendelser. Værkstederne holder fortsat åbent.

BMW forhandlere følger Sundshedsstyrelsens anbefalinger og de regionale retningslinjer i forbindelse med COVID-19.

Læs mere
COVID19 OG VORES FORHANDLERE/VÆRKSTEDER.BMW forhandlere holder åbent for digitale og telefoniske henvendelser. Værkstederne holder fortsat åbent.

PRIVATKUNDER:

For privatkunder betyder det, at det ikke er muligt at besøge vores forhandleres salgsafdelinger fysisk i perioden fra 25. december til og med d. 28. februar 2021. Alle salgsafdelinger sidder dog klar på telefon og mail i deres normale åbningstider.

Du kan med fordel bestille en virtuel fremvisning af en bil helt uforpligtende.

Læs mere

ERHVERVSKUNDER:

Som erhvervskunde har du fortsat mulighed for at besøge vores salgsafdelinger efter forudgående aftale. Husk dog, at det er et krav at du bærer mundbind eller visir. Såfremt du ikke ønsker at besøge vores forhandleres showrooms er du velkommen til at kontakte dem pr. telefon eller mail. Du kan ligeledes med fordel bestille en virtuel fremvisning af en bil helt uforpligtende.

Læs mere

Vores forhandleres salgsafdelinger tilbyder desuden, efter aftale, hjemmeprøvekørsel hos dig– kontakt din forhandler for at høre mere.

Læs mere

Vores værksteder holder stadig åbent, og følger alle Sundhedsstyrelsens anbefalinger og retningslinjer, så du trygt kan komme på værksted med din bil.

Læs mere

Ønsker du at få en uforpligtende virtuel fremvisning, så kontakt os her:

Læs mere

CORONAVIRUS.


Vores verden har ændret sig. For os hos BMW Group er det vigtigt, at tage os godt af både vores kunder, vores forhandlere og serviceværksteder samt vores medarbejdere i denne udfordrende tid. Der er mange usikkerheder og ofte flere spørgsmål end svar.

 

Vi gør, hvad vi kan for at alt fungerer som normalt samtidig med, at vi tager myndighedernes anbefalinger alvorligt. På nuværende tidspunkt fungerer vores logistikkæde og service som normalt, hvilket betyder, at alt vedrørende reservedele, levering af biler og finansiering er på samme serviceniveau, som tidligere. Både i forhold til dig som kunde og i forhold til vores forhandlernet.

 

I den forbindelse gør vi opmærksom på følgende tiltag hos vores forhandlere:
 

  • Alle danske BMW forhandlere holder åbent.
  • Afspritning af biler og showroom løbende.
  • Mulighed for hente/bringe service for værkstedskunder.
  • Mulighed for virtuel fremvisning af biler – brugte som nye.

Dog er vi nødt til at gøre opmærksom på, at der kan være usikkerhed om levering af bestilte biler i den nærmeste fremtid. Kontakt gerne din BMW forhandler, hvis du har spørgsmål omkring bilkøb, finansiering eller service.

 

Læs mere

IN ENGLISH.

 

Our world has changed. For us at BMW Group, it is important to take good care of both our customers, our dealers and service workshops as well as our employees during this challenging time. There are many uncertainties and often more questions than answers.

 

We do what we can to make everything work normally while taking the recommendations of the authorities seriously. At present, our logistics chain and service function as normal, which means that everything regarding spare parts, car delivery and financing is at the same level of service as before. Both in relation to you as a customer and in relation to our dealer network.

 

Please notice the below actions at our dealerships:
 

  • All danish BMW dealerships are open.
  • Ongoing cleaning of cars and showrooms.
  • Possibility of pick up service for workshop customers.
  • Possibility of virtual showcase of cars – both used and new cars.

However, we must point out that there may be uncertainty about the delivery of ordered cars in the near future. If you have any questions regarding car purchase, financing or service, please contact your BMW dealer.

 

Læs mere