Tekniske data for BMW iX1.
|
|
|
|---|---|
|
Drevtype |
Fuldt elektrisk |
|
Effekt i hk (kW) |
150 (204) |
|
Drejningsmoment i Nm |
250 |
|
Gearkasse |
1-trins, automatisk |
|
Træktype |
Forhjulstræk |
|
|
|
|---|---|
|
(Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk) |
150 (204) / 68 (92) |
|
(Nominelt) drejningsmoment i Nm |
250 |
|
|
|
|---|---|
|
Acceleration 0-100 km/t på sek |
8,6 |
|
Maksimal hastighed elektr. i km/t |
170 |
|
CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer |
0 |
|---|---|
|
Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km |
17,1–15,5 |
|
E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2 |
430–473 |
|
Forbikørselsstøj |
66 6 |
|
Batteristørrelse i kWh |
64,8 |
|---|---|
|
Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning |
132 - 152 |
|
Maximum charging power AC in kW |
11 |
|
Ladetid AC 0-100 % i h |
6:30 |
|
Maximum charging power DC in kW |
130 |
|
Ladetid DC 10-80 % i h |
0:29 |
|
|
|
|---|---|
|
4.500 mm
|
|
|
1.845 mm
|
|
|
1.616 mm
|
|
|
Længde i mm |
4.500 |
|
Bredde i mm |
1.845 |
|
Højde i mm |
1.616 |
|
Bredde i mm/med spejle |
2.104 |
|
Hjulafstand i mm |
2.692 |
|
Egenvægt i kg 4 |
1.940 |
|
Tilladt totalvægt i kg |
2.435 |
|
Nyttelast i kg |
570 |
|
Tagrælingsbeslag uden tagræling i kg |
75 |
|
Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5 |
750 / 75 |
|
Bagagerumsvolumen i l |
490–1.495 |
|
|
|
|---|---|
|
Drevtype |
Fuldt elektrisk |
|
Effekt i hk (kW) 7 |
230 (313) 7 |
|
Drejningsmoment i Nm |
494 |
|
Gearkasse |
1-trins, automatisk |
|
Træktype |
Firehjulstræk |
|
|
|
|---|---|
|
(Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk) |
225 (306) / 104 (141) |
|
(Nominelt) drejningsmoment i Nm |
494 |
|
|
|
|---|---|
|
Acceleration 0-100 km/t på sek |
5,6 |
|
Maksimal hastighed elektr. i km/t |
180 |
|
CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer |
0 |
|---|---|
|
Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km |
18,1–17 |
|
E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2 |
417–439 |
|
Forbikørselsstøj |
65 6 |
|
Batteristørrelse i kWh |
64,8 |
|---|---|
|
Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning |
118 - 135 |
|
Maximum charging power AC in kW |
11 |
|
Ladetid AC 0-100 % i h |
6:30 |
|
Maximum charging power DC in kW |
130 |
|
Ladetid DC 10-80 % i h |
0:29 |
|
|
|
|---|---|
|
4.500 mm
|
|
|
1.845 mm
|
|
|
1.616 mm
|
|
|
Længde i mm |
4.500 |
|
Bredde i mm |
1.845 |
|
Højde i mm |
1.616 |
|
Bredde i mm/med spejle |
2.104 |
|
Hjulafstand i mm |
2.692 |
|
Egenvægt i kg 4 |
2.085 |
|
Tilladt totalvægt i kg |
2.580 |
|
Nyttelast i kg |
570 |
|
Tagrælingsbeslag uden tagræling i kg |
75 |
|
Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5 |
1.200 / 75 |
|
Bagagerumsvolumen i l |
490–1.495 |
BMW fælge og dæk.
Vi udsætter dækkene på vores biler for strenge tests, hvor vi vurderer dem ud fra op til 50 forskellige kvalitetskriterier – betydeligt mere end de standardiserede dækmærkningskrav, der foreskrives i EU-lovgivningen. Her finder du alle oplysninger om egenskaberne ved de dæk, der anvendes af BMW.
Forbrug og CO₂-udledning.
BMW iX1 xDrive30: Energiforbrug, blandet kørsel, WLTP, i kWh/100 km: 18,1–17; Elektrisk rækkevidde, WLTP, i km¹: 417–439
¹ Rækkevidden afhænger af forskellige faktorer, især personlig kørestil, vejforhold, udetemperatur, varme/klima, forvarmning.