Tre BMW M2 Competition, der drifter på racerbanen med storbyens lys som backdrop.

SAMME GADE. HELT NYE REGLER.

M87C

Den helt nye BMW M2 Competition.

SAMME GADE. HELT NYE REGLER.

Den helt nye BMW M2 Competition.

SAMME GADE. HELT NYE REGLER.Den helt nye BMW M2 Competition.

En sportsvogn, der vender op og ned på alt. BMW M2 Competition begejstrer med en unik kombination af performance, dynamik og præcision. De store luftindtag i frontskørtet signalerer koncentreret power fra den nye 6-cylindrede benzinrækkemotor med biturbo og 410 hk. BMW M2 Competition er en permanent garant for high performance og sulten efter at sætte nye rekorder. En ægte M model – bygget til vindere.

BMW M2 Competition (2)(3):
Brændstofforbrug i km/liter (blandet kørsel): 10,0-10,1 [10,9]
CO2-udledning i g/km (blandet kørsel): 228-225 [210-209]

Læs mere
BMW M

5 HURTIGE FACTS

  • 01 Vægtoptimeret biturbo til maksimal kraftudvikling
  • 02 Ydelse 410 hk (302 kW)*
  • 03 Maksimalt drejningsmoment 550 Nm*
  • 04 Fra 0 til 100 km/t på 4,2 sek. med M DCT*
  • 05 Omdrejningsgrænse 7.600 omdr./min.*

* Foreløbige, endnu ikke officielt bekræftede værdier. Med forbehold for ændringer.

Læs mere
To BMW M2 Competition på racerbanen set i gadehøjde med storbyens lys som backdrop.
Hvid BMW M2 Competition, der drifter på racerbanen med storbyens lys som backdrop.

TO TURBOER. ET MÅL.

BMW M2 Competition har ikke brug for en målstreg for at være nummer et. Med sit fantastiske performance-potentiale og sin imponerende dynamik giver den alle konkurrenterne baghjul. De to vægtoptimerede turboladere sikrer ekstremt direkte respons fra high performance-motoren og en begejstrende omdrejningsvillighed, der er som skabt til hurtig sprint og sportslig køreglæde. Lyden fra M sportsudstødningen kan tilpasses til det aktuelle køreprogram via en dedikeret trykknap, så lydsporet altid passer til begivenheden. Kølekonceptet er født på racerbanen og sikrer en optimal driftstemperatur under alle forhold, mens undervognens M konfiguration leverer præcise køreegenskaber. Det er bilen til dig, der foretrækker at dominere løbet fra pole.

To BMW M2 Competition i færd med at køre race om natten, set fra førerpladsen.
Førerpladsen og M sportssæder i BMW M2 Competition med en oplyst skyline som backdrop.

ET SUVERÆNT MATCH. NU ENDNU BEDRE.

En førerplads, der er enhver racerbane værdig: Systematisk førerorienteret opbygning med M specifik instrumentering med røde urskiver, centralt placeret olietemperaturmåler og M2 Competition-signatur. M læderrattet er ligeledes optimeret til maksimal ydelse. Med M1/M2-knapperne kan du konfigurere individuelle førerprofiler, mens gearskiftekontakterne til betjening af M dobbeltkoblingsgearkassen gør det muligt at skifte gear lynhurtigt. M sportssæderne (ekstraudstyr) runder setuppet perfekt af. Sæderne i sort Dakota-læder med oplyst M2-logo ser ikke kun godt ud, men yder også suveræn støtte – kryds målstregen omgivet af M design, der er inspireret af motorsporten.

LYDEN AF EN VINDER.

Brændstofforbrug og CO2-udledning.

  • Bilen er vist med ekstraudstyr.

    Det anførte brændstofforbrug og CO2-udledningen er fastsat i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EF) 715/2007 af 20. juni 2007 gældende på tidspunktet for typegodkendelsen af det pågældende køretøj. De anførte tal er baseret på et køretøj med det standardudstyr, som køretøjet leveres med på det tyske marked, og det viste interval er baseret på de forskellige størrelser af valgte fælge og dæk.

    Værdierne ved køretøjer med fodnoten (2) er foreløbige.

    Brændstofforbruget og CO2-udledningerne for køretøjer mærket med (3) er fastsat ud fra den nye WLTP-norm (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) og er herefter omkonverteret til de tilsvarende værdier under NEDC-normen (New European Driving Cycle) for at sikre sammenlignelighed mellem køretøjer. [Såfremt afgifter og beskatning af køretøjet er baseret på CO2-udledningen, kan der være afvigelse mellem den her angivne CO2-udledning for disse køretøjer og CO2-udledningen anvendt til beregning af beskatning og afgifter som følge af national lovgivning.]

    Specifikationerne for CO2-effektivitet fastlægges med udgangspunkt i EU-direktivet 1999/94/EF og gældende europæisk lovgivning på udarbejdelsestidspunktet. De anførte værdier for brændstofforbrug, CO2-udledning og energiforbrug er beregnet med afsæt i NEDC-cyklussen for klassifikationen.

    En oversigt over brændstoføkonomi, CO2-emissioner og strømforbrug med tal for alle nye personbilmodeller fås gratis på alle salgssteder og kan derudover ses på Trafikstyrelsens hjemmeside http://bilviden.dk/Energi-og-miljo.aspx.