BMW vinder AutoIndex 2021

EN GANG BMW,
ALTID BMW.

BMW vinder AutoIndex for 15. gang.

EN GANG BMW,<br>ALTID BMW.BMW vinder AutoIndex for 15. gang.

BMW EJERNE ER DANMARKS MEST TILFREDSE BILEJERE - FOR 11. ÅR I TRÆK.

BMW ejerne har et helt særligt forhold til deres biler. Det har de endnu engang bevist. Loyalty Groups AutoIndex har igen i år kåret BMW ejerne som Danmarks mest tilfredse og loyale bilejere for 15. gang i alt - og for 11. år i træk. Vi siger tusind tak til alle de mange, der har peget på os. Autoindex er Skandinaviens største og mest omfattende undersøgelse og 22.000 danske bilejere har besvaret spørgsmål om deres bil, værksted, forhandler mv.

Læs mere

BILMÆRKET MED DE MEST TILFREDSE OG LOYALE EJERE.

autoindex

Undersøgelsen er et samlet udtryk for private bilejeres oplevelse af og tilfredshed med selve bilen, forhandleren, værkstedet samt deres loyalitet over for mærket. I alt stilles der flere end 120 spørgsmål om:

 

· Bil og køreegenskaber (vægter 40 %)
· Oplevelser ved køb af bil (vægter 20 %)
· Service af bil på værksted (vægter 20 %)
· Loyalitet over for bilmærket (vægter 20 %)

 

BMW vandt titlen med 921 indekspoint ud af 1.000 mulige.

DANMARKS MEST TILFREDSE OG LOYALE KUNDER.

Oplevelsen af bilen og dens køreegenskaber kombineret med service på værkstedet og bilejernes loyalitet overfor BMW er alt sammen faktorer, der tilsammen sikrer, at BMW igen i år vinder AutoIndex. Faktisk lander BMW på førstepladsen i kategorien ”Bil og køreegenskaber” og ”Loyalitet overfor bilmærket”.

 

Jan Askholm, administrerende direktør hos BMW Danmark, udtaler: "Det er svært ikke at være stolt af, at vi for 11. år i træk indtager førstepladsen i AutoIndex-undersøgelsen. Jeg oplever hver dag, hvordan vi i BMW Danmark, hos vores autoriserede forhandlere og på værkstederne arbejder hårdt for at give vores kunder de bedste biler og oplevelser. Loyale kunder er ikke en selvfølge for os. Vi ved, at det kræver, at vi hver dag gør os umage. Og det gør vi vitterligt, derfor er jeg også utroligt stolt over, at vi går frem i den kategori.”

 

Undersøgelsen viser også, at selvom vi de seneste par år har lanceret mange plug-in-hybrid- og elbiler, så har vores kunder taget vores nye biler til sig som de har med vores brændstofbiler, da undersøgelsen inkluderer biler, der er maksimum 4 år gamle.

 

Det er en tillidserklæring, der motiverer os til at arbejde endnu hårdere for vores BMW ejere og den næste generations køreglæde. Tak!

Læs mere

Kig ind til din BMW forhandler og oplev selv, hvorfor BMW kunder er Danmarks mest tilfredse – helt officielt.

Læs mere