Hjemmesiden er i øjeblikket ikke fuldt tilgængelig.

Vores værktøj til at administrere din tilladelse til vores brug af cookies er midlertidigt offline. Derfor mangler der muligvis nogle funktioner, der kræver dit samtykke til brug af cookies.

bmw-ix-teknisk-data

THE NEW

iX

BMW i

100% elektrisk.
Op til 701 km rækkevidde.¹

BMW iX xDrive60¹, 3: Energiforbrug, blandet kørsel, WLTP, i kWh/100 km: 21–17,9; Elektrisk rækkevidde, WLTP, i km: 597–701

 

¹ Rækkevidden afhænger af forskellige faktorer, især: personlig kørestil, strækningens beskaffenhed, udetemperatur, brug af varme-/klimaanlæg og fortemperering.

3 Foreløbige, endnu ikke officielt bekræftede værdier.

Tekniske data for BMW iX.

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          300 (408)

          Drejningsmoment i Nm

          700

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          300 (408) / 135 (184)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          700

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          5,1

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          200

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          20,9–17,8

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          517–602

          Forbikørselsstøj

          67 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          94,8

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          131 - 168

          Maximum charging power AC in kW

          11 / 22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          9:45 / 5:0

          Maximum charging power DC in kW

          175

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:34

          BMW iX xDrive45
          4.965 mm
          BMW iX xDrive45
          1.970 mm
          BMW iX xDrive45
          1.695 mm

          Længde i mm

          4.965

          Bredde i mm

          1.970

          Højde i mm

          1.695

          Bredde i mm/med spejle

          2.230

          Hjulafstand i mm

          3.000

          Egenvægt i kg 4

          2.525

          Tilladt totalvægt i kg

          3.100

          Nyttelast i kg

          650

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          2.500 / 100

          Bagagerumsvolumen i l

          500–1.750

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          400 (544)

          Drejningsmoment i Nm

          765

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          400 (544) / 150 (204)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          765

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          4,6

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          200

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          21–17,9

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          597–701

          Forbikørselsstøj

          66 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          109,1

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          166 - 217

          Maximum charging power AC in kW

          11 / 22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          11:15 / 5:45

          Maximum charging power DC in kW

          195

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:35

          BMW iX xDrive60
          4.965 mm
          BMW iX xDrive60
          1.970 mm
          BMW iX xDrive60
          1.695 mm

          Længde i mm

          4.965

          Bredde i mm

          1.970

          Højde i mm

          1.695

          Bredde i mm/med spejle

          2.230

          Hjulafstand i mm

          3.000

          Egenvægt i kg 4

          2.580

          Tilladt totalvægt i kg

          3.145

          Nyttelast i kg

          640

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          2.500 / 100

          Bagagerumsvolumen i l

          500–1.750

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          485 (659) 7

          Drejningsmoment i Nm

          1.015

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          425 (578) / 150 (204)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          1.015

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          3,8

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          250

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          23,6–20,6

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          519–600

          Forbikørselsstøj

          69 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          108,9

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          146 - 183

          Maximum charging power AC in kW

          22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          11:15 / 5:45

          Maximum charging power DC in kW

          195

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:35

          BMW iX M70 xDrive
          4.965 mm
          BMW iX M70 xDrive
          1.970 mm
          BMW iX M70 xDrive
          1.695 mm

          Længde i mm

          4.965

          Bredde i mm

          1.970

          Højde i mm

          1.695

          Bredde i mm/med spejle

          2.230

          Hjulafstand i mm

          3.000

          Egenvægt i kg 4

          2.655

          Tilladt totalvægt i kg

          3.160

          Nyttelast i kg

          580

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          2.500 / 100

          Bagagerumsvolumen i l

          500–1.750

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          240 (326)

          Drejningsmoment i Nm

          630

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          240 (326) / 102 (139)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          630

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          6,1

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          200

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          21,5–19,4

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          400–435

          Forbikørselsstøj

          67 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          74,1

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          102 - 133

          Maximum charging power AC in kW

          11 / 22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          8:15 / 4:0

          Maximum charging power DC in kW

          150

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:31

          BMW iX xDrive40
          4.953 mm
          BMW iX xDrive40
          1.967 mm
          BMW iX xDrive40
          1.695 mm

          Længde i mm

          4.953

          Bredde i mm

          1.967

          Højde i mm

          1.695

          Bredde i mm/med spejle

          2.230

          Hjulafstand i mm

          3.000

          Egenvægt i kg 4

          2.440

          Tilladt totalvægt i kg

          3.010

          Nyttelast i kg

          645

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          2.500 / 100

          Bagagerumsvolumen i l

          500–1.750

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          455 (619) 7

          Drejningsmoment i Nm

          1.015

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          397 (540) / 140 (190)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          1.015

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          3,8

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          250

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          24,9–21,8

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          496–566

          Forbikørselsstøj

          69 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          108,6

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          145 - 175

          Maximum charging power AC in kW

          11 / 22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          11:0 / 6:15

          Maximum charging power DC in kW

          195

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:35

          BMW iX M60
          4.953 mm
          BMW iX M60
          1.967 mm
          BMW iX M60
          1.696 mm

          Længde i mm

          4.953

          Bredde i mm

          1.967

          Højde i mm

          1.696

          Bredde i mm/med spejle

          2.230

          Hjulafstand i mm

          3.000

          Egenvægt i kg 4

          2.670

          Tilladt totalvægt i kg

          3.160

          Nyttelast i kg

          565

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          2.500 / 100

          Bagagerumsvolumen i l

          500–1.750

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          385 (523)

          Drejningsmoment i Nm

          765

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          385 (523) / 140 (190)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          765

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          4,6

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          200

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          21,5–19,5

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          582–633

          Forbikørselsstøj

          66 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          108,8

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          145 - 196

          Maximum charging power AC in kW

          11 / 22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          11:0 / 6:15

          Maximum charging power DC in kW

          195

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:35

          BMW iX xDrive50
          4.953 mm
          BMW iX xDrive50
          1.967 mm
          BMW iX xDrive50
          1.695 mm

          Længde i mm

          4.953

          Bredde i mm

          1.967

          Højde i mm

          1.695

          Bredde i mm/med spejle

          2.230

          Hjulafstand i mm

          3.000

          Egenvægt i kg 4

          2.585

          Tilladt totalvægt i kg

          3.145

          Nyttelast i kg

          635

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          2.500 / 100

          Bagagerumsvolumen i l

          500–1.750

          BMW fælge og dæk.

          Vi udsætter dækkene på vores biler for strenge tests med op til 50 forskellige kvalitetskriterier – betydeligt flere end EU’s dækmærkningspligt foreskriver ved lov. Her finder du alle oplysninger om egenskaberne ved de dæk, BMW anvender.

          Forbrug og CO2-udledning.

          BMW iX xDrive60¹, 3: Energiforbrug, blandet kørsel, WLTP, i kWh/100 km: 21–17,9; Elektrisk rækkevidde, WLTP, i km: 597–701

           

          ¹ Rækkevidden afhænger af forskellige faktorer, især: personlig kørestil, strækningens beskaffenhed, udetemperatur, brug af varme-/klimaanlæg og fortemperering.

          3 Foreløbige, endnu ikke officielt bekræftede værdier.