Tekniske data for BMW iX1.
Drevtype |
Fuldt elektrisk |
---|---|
Effekt i hk (kW) |
150 (204) |
Drejningsmoment i Nm |
250 |
Gearkasse |
1-trins, automatisk |
Træktype |
Forhjulstræk |
(Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
(Nominelt) drejningsmoment i Nm |
250 |
Acceleration 0-100 km/t på sek |
8,6 |
---|---|
Maksimal hastighed elektr. i km/t |
170 |
1 | |
---|---|
CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer |
0 |
Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km |
17,1–15,5 |
E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2 |
430–473 |
Forbikørselsstøj |
66 7 |
3 | |
---|---|
Batteristørrelse i kWh |
64,8 |
Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3 |
132 - 152 |
Maximum charging power AC in kW |
11 / 22 |
Ladetid AC 0-100 % i h |
6:30 / 3:45 |
Maximum charging power DC in kW |
130 |
Ladetid DC 10-80 % i min |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Længde i mm |
4.500 |
Bredde i mm |
1.845 |
Højde i mm |
1.616 |
Bredde i mm/med spejle |
2.104 |
Hjulafstand i mm |
2.692 |
Egenvægt i kg 4 |
1.940 |
Tilladt totalvægt i kg |
2.435 |
Nyttelast i kg |
570 |
Tagrælingsbeslag uden tagræling i kg |
75 |
Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5 |
750 / 75 |
Bagagerumsvolumen i l |
490–1.495 |
Drevtype |
Fuldt elektrisk |
---|---|
Effekt i hk (kW) |
230 (313) 8 |
Drejningsmoment i Nm |
494 |
Gearkasse |
1-trins, automatisk |
Træktype |
Firehjulstræk |
(Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
(Nominelt) drejningsmoment i Nm |
494 |
Acceleration 0-100 km/t på sek |
5,6 |
---|---|
Maksimal hastighed elektr. i km/t |
180 |
1 | |
---|---|
CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer |
0 |
Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km |
18,1–17 |
E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2 |
417–439 |
Forbikørselsstøj |
65 7 |
3 | |
---|---|
Batteristørrelse i kWh |
64,8 |
Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3 |
118 - 135 |
Maximum charging power AC in kW |
11 / 22 |
Ladetid AC 0-100 % i h |
6:30 / 3:45 |
Maximum charging power DC in kW |
130 |
Ladetid DC 10-80 % i min |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Længde i mm |
4.500 |
Bredde i mm |
1.845 |
Højde i mm |
1.616 |
Bredde i mm/med spejle |
2.104 |
Hjulafstand i mm |
2.692 |
Egenvægt i kg 4 |
2.085 |
Tilladt totalvægt i kg |
2.580 |
Nyttelast i kg |
570 |
Tagrælingsbeslag uden tagræling i kg |
75 |
Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5 |
1.200 / 75 |
Bagagerumsvolumen i l |
490–1.495 |
BMW fælge og dæk.
Vi udsætter dækkene på vores biler for strenge tests, hvor vi vurderer dem ud fra op til 50 forskellige kvalitetskriterier – betydeligt mere end de standardiserede dækmærkningskrav, der foreskrives i EU-lovgivningen. Her finder du alle oplysninger om egenskaberne ved de dæk, der anvendes af BMW.
Forbrug og CO₂-udledning.
BMW iX1 xDrive30: Energiforbrug, blandet kørsel, WLTP, i kWh/100 km: 18,1–17; Elektrisk rækkevidde, WLTP, i km¹: 417–439
¹ Rækkevidden afhænger af forskellige faktorer, især personlig kørestil, vejforhold, udetemperatur, varme/klima, forvarmning.